om alt og /.kkeno ...

søndag 1. februar 2009

Gullfisken ?

de som ser mye tv (jeg ser ekstremt lite tv – red. anm) vil iløpet av et år ha sett store mengder reklame. hvorvidt reklamen er bra eller dårlig er ikke relevant, for uansett vil man få det med seg. en dårlig vaskemiddel-reklame fungerer akkurat like bra som en bra finn.no reklame … hvorfor ? ting fester seg i hodene våre enten det er bra eller dårlig … sånn er det bare.

så, når TV2 da velger å  bruke beste sendetid i helgen på et program som skal kåre vinnerene av årets reklamepriser (beste ditt og beste datt), et program som selvsagt kun eksisterer fordi TV2 vil vise de samme reklamefolkene at de faktisk får litt igjen for millionene de har pumpet inn i kanalen, er det grunn til bekymring. når i tillegg Side2 (som eies av nettopp Tv2) annonserer vinneren en god time før resultatet er klart … i noe som liksom skal være en direktesendt avstemning?

fint … nei jeg er glad jeg har nettet mitt, med Spotify og en god time på YouTube, fremfor å bli diktert hva jeg skal se på på kopekassa

tack och hej!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar