om alt og /.kkeno ...

mandag 16. februar 2009

FEAR2 + fest + rally = 6 timer søvn

helgen har vært litt småtøff, for å si det sånn. på fredag hentet jeg FEAR2: Project Origin … et spill jeg har ventet på leeenge og gledet meg masse til. man kan trygt si at det ble en skikkelig nerdekveld foran PCen, til langt på natt. når ungene da vekker meg kl 0600 har jeg sovet i snaut 3 timer, og er jo litt småsliten kan man si.

lørdag kveld er det fest på “lokalet”. mye alc og lite søvn gjør vel sitt til at det ble et skikkelig slag. når svoger henter meg 05:30 søndag morgen for å dra til Eleverum på Rally Norway er det ikke fritt for at /.nge er litt smal i blikket :)

vel hjemme i sofan søndag kveld oppsummerer jeg helgen, og finner ut at jeg har sovet ca 6 timer siden jeg stod opp fredag morgen. dette er litt lite …. selv om jeg er vant til å ikke sove allverdens mye … men, helgen har vært knall uansett. ikke ofte det skjer så mye, så artig når det er litt action. men helgen som kommer må jeg nok sove litt :P

00358_00349

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar