om alt og /.kkeno ...

mandag 23. februar 2009

Frisørtime imorra

kort hår ? fortsatt langt hår ? lengre hår ? striper ? bleking ? farging ? køtiser ? hmm … som vanlig er det et jævla styr med meg og håret mitt … fikk gavekort på frisørtime av muttern til jul. tror hun syns jeg begynner å bli langhåra :) … “kunstnersveis” kaller a det. Ari Behn-ish hehe

ari_behn.preview

på tide å shave av seg alt igjen kanskje? nei, da blir a ihvertfall gæærn :P

nei … jeg får bare gi jenta med saksa fritt spillerom tror jeg … kanskje … eller jo … uansett har jeg time imorra kl 15:30, så da får me sjå koss det går :)

2 kommentarer:

  1. Inge! Please.. ta det litt sånn hockey.. ! Og fiks det på toppen liksom.. i litt sånn rufsete! kan vise deg noen bilder i morra!

    SvarSlett
  2. HOCKEY!?!?!? åååååå, høres skummelt ut!! Liker sveisen du har på bildet ditt jeg, så lenge du ikke tar det bak øra :P

    SvarSlett