om alt og /.kkeno ...

mandag 29. juni 2009

Då Gøril fraus i hel

- Hei! Eg heite Gøril, ken e du?
- Britt. Nett kommen. Kan eg spørja ka du daua tå?
- Eg fraus i hel.
- Kor grusomt!
- Vel, ikkje so felt. Når eg slutta å riste og sjelva, kjende eg ein god varme i kroppen, før eg sovna fredfullt inn, og vakna her. Du då?
- Fekk eit fela hjerteanfall, vart stein dau.
- Ka so sjedde?
- Jau, eg va sikker på at kadln hadde ei elskerinna, so eg sneig meg heimatt tå arbei ein dag.
- Jaha? Og kom rett på dei?
- Neidå, han sat og såg på fjernsyn. Men eg va sikker på at han hadde  kvinnfolk i huse, so eg leitte so ein galning på lofte, i kjellaren, i adle skåp og onna adle senjena. Te slutt va eg so utsleten at hjerta stoppa.
- Hmm.., synd du ikkje såg i frysaren, då hadde me vore i live beggje to

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar