om alt og /.kkeno ...

lørdag 3. januar 2009

Snart er juleferien over :´(

… og hva har man benyttet den (ekstremt) lange ferien til ?

tja …

spist, drukket, spilt (Far Cry 2 / Gears of War 2 / CoD:Waw) vært med venner og familie, festet litt, bygd Lego, sett film (Death Proof / Hancock / Planet Terror / Wall-E / The Polar Express) fyrt opp store mengder ved, facebook, blogg, digg, youtube, vg.no … og jeg har lurt på i hele ferien om jeg skal ta plasten av FHM med “skrape-Linni” :P men jeg lurer på om det bladet skal i en glass-monter med lys i hehe …

bare noen timer igjen til man sitter på jobben og lurer på hvor det ble av julen 2008. men, men … sånn er det

simma lungt people

2 kommentarer:

  1. Det er verdt å skrape Linni!

    SvarSlett
  2. jeg vet jo at det 100% sikkert er verdt det :D

    jeg får skaffe meg et skrape-eksemplar også da vøtt hehe

    SvarSlett